Johannes is na het afronden van zijn master Financial Economics bij ons gestart als Project Consultant. In de ‘Get to know us’ van vandaag beantwoordt hij een aantal interessante vragen. Ben jij benieuwd naar wat voor soort opdracht Johannes momenteel uitvoert? Waarom hij juist op interimbasis aan de slag is gegaan? En hoe hij het werken bij FIT ervaart? Lees dan snel verder!
Vertel eens iets over jouw huidige opdracht
‘Voor mijn huidige opdracht werk ik als ‘Logistics Cost Controller’ bij een groot internationaal bedrijf. Samen met mijn collega’s verwerken en verantwoorden wij de logistieke kosten voor een groot aantal Europese landen. Ik werk veel met een eigen (software)systeem van het bedrijf en daarnaast ook deels in SAP. Ik heb dagelijks contact met de ‘operationele teams’ in de landen waar ik verantwoordelijk voor ben en daarnaast ook met verschillende logistieke dienstverleners. Het is een internationale werkomgeving met veel internationale collega’s, wat ik ook zeker leuk vind.’
Waarom werken op interimbasis?
‘Het werken op interimbasis spreekt mij erg aan, omdat ik hierdoor binnen een korte tijd bij meerdere bedrijven kan werken. Op deze manier kan ik verschillende functies/sectoren ontdekken om te kijken wat ik op de lange termijn het meest interessant vind om te doen. Ik denk ook dat het heel waardevol is om, zeker in het begin van mijn carrière, op deze manier verschillende (werk)ervaringen op te doen.’
Wat maakt FIT People uniek?
‘Het werken bij FIT People is uniek omdat er persoonlijke aandacht is en er wordt actief meegedacht in hoe ik mijzelf het beste kan ontwikkelen. Daarnaast heeft FIT een groot netwerk met veel interessante (potentiële) opdrachtgevers en is er ook ruimte voor gezelligheid in de vorm van maandelijkse borrels en andere evenementen.’